30/8 08, Stockholm calling

Then it's settled! Det blir att äta ute i en fancy restaurang eller en fika med tjejerna. funderar på att ha håret utsläppt och visa upp min fluff för hela världen. Verkar som att det är inne nu om jag tänker tillbaks på alla fjortisar som vistades på Kungsan med deras översprayade "fluff" och likbleka läppar. Men dock för mig blir det röda läppar och lätt sminkade ögon á la 50-tal. Jag är hyfsat bra på sminkning så det ska nog gå fint. Känner för klack men är väldigt skeptisk om det eftersom att jag icke vill bryta my ankle. Helst inte idag men imorgon, ja imorgon går det. Då kanske jag slipper skolan på måndag.

Nej nu är det dags att sätta igång med fixandet för att sedan sprida terror på Stockholms gator.
Ser du mig ute, spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0