31/8 08, Den ultimata spa-dagen

Såhär ser min dag ut. Har precis tvättat håret och öst på med inpackning. Den ska sitta i i 15 minuter står det men jag låter den stå längre för extra reparering och vitaminkick. När jag har sköljt ur den och låter det självtorka ska jag börja med mina naglar. Har svårt att välja bland alla mina nagellack (har fler än de på bilden!) men tror ändå att jag fixar fransk manikyr, så klassiskt. Sedan blir det att måla tånaglarna med någon tuff färg.. Måste sysselsätta mig med något tills mamma kommer hem, hon är ju i Paris. Tror inte jag kommer kunna sova idag.


Kommentarer
Postat av: nicolina

lydia min favorit african queen :$ kan inte du ta med dig din sally hanson 2 dagars grejjen imorgon? så att jag får prova om den är bra? <33333333333333 (smörigt, i know.. but i also now that you love it)

2008-09-01 @ 22:07:22
URL: http://ashantie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0