31/8 08

Home sweet home.. skönt att äntligen få komma hem efter en utekväll. Eller ja, en halv utekväll eftersom att det inte blev så mycket terroriserande idag som jag trodde utan det blev först en runda till Mackis tillsammans med mina 3½ muskutörer och sedan en trevlig kväll hos Lucia där vi av någon anledning började kolla på Pearl Harbor. Älskar den filmen så ni kan förstå hur häpen och lycklig jag blev trots att vi började kolla efter en timme men lungan det. Trots att jag är supertrött och har två stackars ben som värker eftersom att jag och Adissa på väg hem fick gå uppför en lång rulltrappa tack vare att någon dum invandrare förmodligen tryckte på nödstopp (notera att min kropp inte är gjord för sådana fysiska utmaningar!) så kan jag inte få inbjudningslistan bort från tankarna så ska se till att få det gjort sedan ska jag krypa ner i sängen och se vad morgondagen har att erbjuda.

Låt mig även säga att jag har überont i halsen och huvudet eftersom att jag, Adissa och Tess på väg hem till Lucia fick någon Michael Jackson-knäpp och började sjunga, eller snarare skrika, några av hans mest skrikigaste låtar. Även när vi gick mellan radhusen skrek vi som aldrig förr. Men såna är vi, provocerande och lever för att chocka de övriga dödliga.

Måste sätta igång med listan. Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0