1/2 08

Hejsan!

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra men järnspikar vad trött jag är! Fick vakna extra tidigt idag för att kunna lämna brorsan på dagis, inte så kul.. Skoldagen gick väldigt snabbt, kanske för snabbt men trots det så hände det en väldigt rolig grej där även min polare Michelle var med. Helt galet! Drama baby, haha! Det handlade om *******. Mitt hjärta gick i 180 och kunde inte fortsätta koncentrera mig i mitt skolarbete. God damn it säger jag bara.. Efter skolan gick jag och Nico ner till Willys, hon vart så sugen på choklad så jag berättade för henne att Willys choklad smakar exakt likadant som Marabou och kostar fyra spänn. Passade även på att köpa ansiktspeeling för 20:-. Vi blev så hungriga efteråt så vi stack till Mackis och åt för att sedan skiljas åt. Trevligt som fan var det!

353617-103


Nu måste jag packa my bag, sova lite och sedan bege mig hem till Sara. Blir sleepover där annars kommer ju hon vara ensam :(. Längesen jag såg hennes bebis. Skrivs sen! =)

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahaha.. sexgalning! Hälsa tessan att dt är bowling klockan 18:00 och det kostar 65 kr. Vi ska ALLA mötas i Heron Kl:17:00 så vi kan käka innan. Om du kan säg till Lucy.. *please* orkar inte ringa mer :P... mina pengar är slut ;`/

2008-02-01 @ 18:09:32
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Jackeline

vilken inriktning kom du in på då?

2008-02-02 @ 01:00:56
URL: http://perezjackeline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0