16/2 08

Hej!

Hur står det till med er? Själv mår man väl sådär, är så sur på datan. Den är helt fucked up! Har fått virus och från vart vet jag inte! Blir så förbannad, det har sabbat hela min bloggkänsla och det går knappt att plugga eller så heller för den segar ner sig totalt. Nästan ingenting funkar, att öppna internet tar ju en evighet och så fastnar den hela tiden så fort som man börjar skriva första bokstaven till en hemsida i adressfältet. Jävla arsle.. nu börjar den eviga jakten på en XP-skiva. Någon som har den? Kan verkligen behöva den! Sabbar allt ju, särskilt plugget. Inte så kul, därför denna bloggtorka.

Brorsans "övervakare" kom för ett tag sen och hämtade honom. Idag skulle de på bio och se på Alvin och gänget. Mamma jobbar så jag är helt själv och sitter här i mitt rum. Skulle följa med Sara till hennes baba men vet inte om hon redan har åkt eller så, smsar men hon svarar icke och kan inte ringa heller. Nåväl ska fortsätta smsterrorisera henne nu, skrivs sen om datan kan sluta vara en sån jävla pussyface!

Kommentarer
Postat av: Nina

Varför inte bara ta bort viruset istället för att formatera om hela datorn? =) Vad är det som händer när den börjar sega? Får du upp några meddelanden?

Och se till så att du inte får virus i framtiden... Några lätta saker för att förebygga:
* Kör Firefox istället för Internet Explorer.
* Kör Trillian eller liknande, istället för MSN Messenger.
* Ha ett uppdaterat antivirusprogram och scanna datorn med Adaware lite då och då.

Maila mig om du vill ha hjälp med nåt... =)

2008-02-16 @ 18:48:59
URL: http://rosafluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0