17/2 08

Vaknade runt niotiden idag. Var ganska munter för alltid när mamma jobbar så kommer lillbrorsan in till mitt rum när mamma har åkt iväg och vill sova med mig. Och oftast hör jag inte när han knackar och alltid när han kommer in så säger han att han är jättetrött för att han har stått utanför och knackat jättelänge. Gullepluttsan =)! Kunde vakna imorse vilket är väldigt nytt för mig men var ändå väldigt trött och munter som sagt och sen..

SMS 10:58
Hej min favorit :) är du vaken bejb?

Det där gjorde min dag. Tänk hur mycket ett sms kan påverka en person :). Nu har även min kusin Elton på nio år kommit hem till oss. Så nu får han vara med brorsan för jag orkar inte mer ;p. Längesen jag träffade honom faktiskt trots att vi bor ca tio minuter ifrån varandra. Kussen alltså.

Nu är det dags för lite fixination, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0