21/2 08

Hellu!

Hur står det till med er? Jag har en sån huvudvärk, hörni.. jobbigt som fan! Och så sov jag själv, inte så kul! Men är ändå jävligt stolt över mig själv. Är halvt klar med min hemsida som jag arbetade med under flera timmar igår. Sjukt jobbigt ska ni veta men ändå kul :D! Ska fortsätta med det när jag kommer hem idag. Och med mediekunskap. Hann inte plugga med det igår för jag vart ju helt inne i min hemsida ;p.

Och så ska vi kanske åka till Frankrike den 26:e. How cool is that!? Var där i somras 9 juli - 1 aug. Tre veckor av mitt liv! Kul och varmt som fan var det men efter ett tag så blev jag så uttråkad och ville bara hem. Dock träffade jag två olagligt asheta killar där, Alex och Sebastian. Alex var grannen som bodde ovanför oss och Sebastian var tatueraren som fixade min gylliga stjärna på armen. Hoppas man stöter på de två, skulle vara kul! :)

Nä nu är det dags för frukost, orkar inte dra till idrotten. Får vara i skolan till lunch istället ;p
Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: jackeline

hahahah visst .. nu får jag kyssa jack sparrow i filmen ju :D

du, vilka dagar har du mediekunskap och kl och även vilken sal?
är dt maja stenbom ni har?

kram

2008-02-21 @ 12:23:43
URL: http://perezjackeline.blogg.se
Postat av: Jonna

ha en bra dag!:)

2008-02-21 @ 12:24:09
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Nina

Kul! Har du lärt dig koda, eller har du något hemsidebyggarprogram?

2008-02-21 @ 13:18:15
URL: http://rosafluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0