2/2 08

Shosan!

Kom hem från Sara runt tiotiden men orkade inte blogga förrens nu. Hra en sån huvudvärk eftersom att vi var vakna över tiden som jag egentligen brukar lägga mig under skoldagar och det är runt elva, tolv. Hemskt! Spelade Nintendo Wii och det var hur kul som helst! Har ju spelat det förut men hade glömt bort hur ont i armen jag hade fått efteråt så nu sitter jag här med huvudvärk pga sömnbrist och armvärk pga spelet. Ingen bra dag! Funtar på att sova igen innan jag däckar på tangentbordet. Är även ensam hemma för mamma jobbar och min brorsas dagisfröken Hanna har tagit honom för dagen så nu kan jag äntligen få sova i lugn och ro. Något som jag aldrig brukar få göra när mamma och brorsan är hemma!

- Vad som händer ikväll är oklart men järnspikar vad jag vill ut och festa. Uppdaterar senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0