6/2 08

Min gullegull på tv3, nämligen filmen Phone Booth. Colin Farrell är så het! Men sån är jag, jag älskar badboys! Har precis gjort klart min karaktärsbeskrivning (äntligen!) nu måste jag renskriva den på en data men får göra det imorgon i skolan för min data är ju en jävla pussy. Imorgon ska jag även börja plugga med engelskan och även plugga till ett prov i mediekunskap. De lektionerna är så tråkiga men kan inte heller ha ig i det, det är ju en av de viktigaste ämnena. Liksom mediekunskap, hellu!? Kollar på Fråga Olle just nu, kunde ha suttit som publik där i söndags men var ju i Heron City med The Ol' School Gang, men no hard feelings för det! =)

Nu måste jag verkligen börja med det jag farar över mest, lägga in mina nytvättade kläder i min garderob. Tvättade mina kläder på tisdagsmorgonen men de ligger fortf. i tvättkorgen, haha! Lat eller? Ska börja med det nu. Kommer förmodligen inte blogga mer idag men ha det bäst, underbara läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0