22/1 08

Hejsan!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra, så bra! Fortfarande lika glad och lycklig som jag var igår. Skippade skolan idag men får se till att lägga av med detta om jag vill ha mitt studiebidrag ;p. Och snart är det lönedag för mamma. Hon lovade mig cash eftersom att jag har varit så duktig med att passa min bror. Är det över femhundra så ska jag köpa mig en "jacka med skinnimitation" från H&M. Tycker inte om äkta skinn för det luktar som fan! Så det är dagens materiella vill ha. Idag har jag inte gjort något särskilt mest chill. Har även skrivit upp olika ämnesmål. Dvs vilka betyg jag siktar på i olika ämnen, vad jag måste förbättra osv. Blev en väldigt lyckad planering så hoppas att jag är duktig nog och håller mig vid det. Kan säga att jag nuförtiden älskar idrott så mycket så att jag siktar på ett MVG. Skulle jag få VG så duger det också men jag nöjer mig inte med ett G, ffs :D!

Nu skall jag sticka men bloggar mer senare nu när datan är ännu mer snällare mot mig! =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0