23/7 08

Idag vaknade jag vid niotiden och var superpigg! Skulle även tvätta kläder idag men det var inte förrän kl. 10 så jag tänkte att jag kunde sova i minst 30 minuter till. Jag försökte, förskte och försökte men varje gång jag vaknade upp så hade det inte gått mer än fem minuter men det kändes som en timme! Fatta jobbigt, till sist tänkte jag fuck it, vaknade upp och tog på mig slappiskläder. Ska strax ner igen mn tänkte att jag bara kunde skriva lite och hålla er uppdaterade om något som inte har hänt än med tanke på att det fortfarande är übertidigt. Våra släktingar kommer idag istället och pga det så hoppas jag verkligen på att jag drar ut. Känner inte ens de så det blir inte så kul för mig att sitta här och ruttna med de.

Nu ska jag fortsätta kolla på Bilar (som vanligt!), blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. äre saant!? vad tråkiigt!! jag sitter som klister vid min TV hahahaa.. :P..

2008-07-23 @ 12:30:51
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0