24/7 08

Hejsan!

Hoppas allt är bra med er, själv mår jag toppen! Vaknade tidigt idag med, jättepigg! Känns så skönt att få sova ut sina åtta timmar, man mår så bra när man vaknar. Idag blir det en skön kväll hos min kompis Lucia där en del människor kommer komma. Dock kommer jag inte så bra överens med några där men det är bara att skita i de, prata och umgås med de jag kommer bra överens med och ta den plats jag förtjänar istället för att sitta tyst i ett hörn, inte sant? Ser denna kväll mer som en kväll för att fira vår vän David som kom tillbaka från Norrland. Ni vet ju inte vem det är och jag tror nog att han skulle uppskatta sin anonymitet men kan med glädje säga att han är min barndomsvän. Har känt honom ända sedan jag var ca fem år. Härligt värre! Hoppas någon kommer med kamera ikväll eftersom att min kameraladdare fortfarande är borta!! Annars skulle jag med glädje ha gjort det.

Längtar som bara den till ikväll och att få umgås. Blogg you later, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0