26/7 08

Ingen förstår hur dåligt jag mår.

Åt ägg till frukost som vanligt och för första gången mår jag illa. Tragiskt.. igår var jag som sagt i stan och jag hittade mina skor som jag vill köpa! Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om de i ett annat inlägg för någon vecka sedan. Det är ett par "höga" Puma-skor. Fick även hem två parfymer, Christina Aguileras och Musk by Alyssa Ashley och läppglans från Chanel. Eftersom att jag inte har någon kamera så fick jag sno några bilder från Google istället ;p

799:- 265:- 275:-185:-
Det är bara att klicka på bilderna om ni vill se de större.

Läppglansets färg är no. 19 i färgen Blizzard. Svårt var det att hitta en bild där man kunde se färgen bra men denna får duga än så länge.
Och idag fyller min kusins dotter ett år så det blir fest för henne och det börjar klockan sex sedan vet jag inte vad som händer efteråt. Vill ha på mig mina skor men det kommer göra så ont eftersom att de är nya. Har redan gjort det misstaget en gång på Ung08 för flera år sen och det var inte kul!

Nu tjatar brorsan om att han vill sitta vid datorn, blir nog inte mycket bloggande idag heller som vanligt. Men det blir så när man inte har något att skriva, då skriver jag hellre inget än en massa strunt. I'm out.. good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0