30/7 08, Oväntad bh-storlek

Idag (igår!) har varit en väldans händelserik dag. Först blev det ju en tripp till Skärholmen med Tess där vi drog in till Twilfit och mätte bysten. Fick en chock.. tidigare brukade jag annars alltid använda 80C men tydligen ska jag ha och kan använda 75-80 D- och E-kupa. Blev sjukt glad men vet knappt varför eftersom att jag har funderat på en bröstförminskning. Stora bröst kan vara en tjejs största önskan att ha men tragiskt nog tänker de inte på allt det hemska som kommer med det hela som en fär jävligt ryggvärk och problem med att andas. Så är det för mig, kan knappt ligga eller sova på rygg eller på sidan för då får jag världens problem med att andas :/. Nåväl..

Efter den visiten skulle jag till Kjell och Company för att se om min kära kamerladdare hade kommit in men icke det. Den kommer imorgon och jag bad expediten lägga undan en till mig och det gjorde han med glädje! Sa åt honom att komma ihåg mitt ansikte så bäst för honom att han gör det!

Men vägen dit var lite rubbad.. vi blir stoppade av såna jobbiga människor som står parkerade som fåglar i bur mitt i centrum och frågar folk om de är intresserade av abonnemang eller vad det nu kan vara. Jag vart smått intresserad dels för att det gällde Tele2 så efter en massa prat ville han se min legitimation. Människan frågade knappt hur gammal jag var så jag frågade honom om man inte måste vara 18 för att gå med på sånt, då svarade han ja. Men då sa jag att det var synd eftersom att jag blir 18 i december. Jahaaaaaaa var det enda han fick fram. Människan tog för givet att jag var 18. Två komplimanger på en dag, nice! Men det rubbade var att han för jämman glodde på Tessans bröst! Hmm..

Sedan kom Adissa och allt var frid och fröjd, hejdå nu ska jag sova! Skriver mer när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0