30/7 08, Outfit



HÄR HAR NI DE FÖRSTA BILDERNA PÅ FLERA MÅNADER! Inga särskilda bilder, bara tagna på min oufit och mitt läppglans som jag köpte för någon dag sedan vars färg inte fick någon rättvisa på bilden jag hittade på Google. Den första bilden på min klänning är tagen i vår katastrofala hall. Dörren bakom leder oss in till mitt rum.

Gina Tricot 149:-

Och på den lilla bilden (klicka för större bild!) lyckades jag äntligen på färgen på klänningen på bild! Oja, så stark färg har den. Inte konstigt att alla kollade på mig idag.. hihi! På bilden nedan ser ni min nya läppglans från Chanel, 275:-. Första gången en bild ger en läppglans färg rättvisa. Dags att fortsätta med PCD 2, blogg you later with pleasure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0