13/6 08

Hej alla glada!

Allt bra med er? Hoppas det..själv mår jag bra och huvudvärken är äntligen borta! Gahh, Gud har hört mina böner. Men vad gör ni då? Eller ah, dum fråga. Ni sover ju förmodligen. Egentligen har ju jag skola men trots att huvudvärken är ett minne blott så består min för jävliga mensvärk. Det här är inte kul! Så jag ruttnar här hemma och dreglar för tv'n för där syns faktiskt Niclas Rahm i tv-rutan. Grr grr! Idag ska jag förhoppningsvis träffa Tess för det har gått ett för långt tag utan henne och jag känner att jag är nära på ett utbrott där jag sliter av mig håret och sitter i ett hörn och skakar rejält! Saknar dig!

En konstig sak jag märkte igår (eller idag!) var detta:



Vad fasiken hände med 12 juni? Ena sekunden var den där men senare fösvann den och har fatiskt inte kommit tillbaka!? :/ Hmm.. Publishme är helt enkelt inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0