19/6 08, Snälla försvinn från denna atmosfär

Jag måste få ur mig detta. Jag klarar inte av detta mer, jag är så trött på er. Så förbaskat trött på er. Just er två, varför finns ni? Varför blev du ven med mig på Facebook? Alltså ibland förstår jag inte, ena dagen kan ni vara trevliga mot mig varav den ena bara spelar. Det kan även de i Indonesien lägga märke till. Och andra dagen helt anti. Förr kunde jag bli ytterst ledsen och sårad och känna mig hatad men nu orkar jag verkligen inte bry mig mer. Bara för att vi inte är likadana? Oh please, vem fanken vill vara som er?

Ni två är såna typer som jag tragiskt nog måste leva med eftersom att vi delar vänner och helt ärligt så är det hemskt att sitta i samma rum som er och behöva lida några timmar. Tror er något ni knappt är, särskilt du, du din lilla jävla parasit som jag ibland får lust att slå sönder och kasta in ditt ansikte i väggen! Usch fyfan alltså.

Orkar inte kämpa mer, förr gjorde jag det konstant för att få er bekräftelse men nu så, äh! Orkade verkligen inte med något under den perioden då inte bara ni svek mig utan de två snubbarna också. Ingen kan förstå absolut ingen! Kan börja tjura nu.. den känslan av ångest, depression, känslan av att känna att man inte passar in blandad med så ytterst dåligt självförtroende och självsäkerhet är en sån hemsk känsla som man kan känna som jag inte ens skulle önska att min absolut värsta fiende skulle få gå igenom. Det gav mig flashback om mitt liv, skit man fick gå igenom.. åh! Nä nu ska vi inte gå in på det. Är så trött på detta, har väldigt absolut väldigt få personer som jag kan kalla mina vänner och som jag kan lita på.

Innan ni kom in i mitt liv så hade jag en helt annan bild av hur vänner ska vara eftersom att jag hade det bra med mina vänner. Ingen kan förstå.. men sen kom nu och förstörde.. Fy fan för er, FY FAAAAAAAAAAAN FÖR ER!

Men trots det så har jag lärt mig att vänner inte beter sig så som de gjorde. Det tog ett tag eftersom att jag bara försökte se det goda i de, men det är inte jag som förlorar på det hela utan det är de som får förlora en sån härlig person som jag. Verkar jag arrogant? Låt mig! Som sagt, ärlighet varar längst..

Kommentarer
Postat av: Therése

älskar dig sockettopp! vill bara pussa sönder dig nu!

2008-06-19 @ 21:01:13
URL: http://ekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0