25/6 08, Sova borta idag igen

Hejsan!

Har pluggat och repeterat mycket i matten och känner mig färdig nu. Strax kommer min kusin Madeleine och hämtar mig och då ska vi hem till henne och umgås lite sådär. Imorgon reser hon ju till Norge för att aldrig komma tillbaka och jag vill vara med henne så mycket som möjligt innan. Vet inte vad vi hittar på, blir nog mycket snick och snack och ska försöka få henne att hjälpa mig med mitt hår. Men förhoppningsvis så hoppas jag på att jag ska få sova idag annars skippar jag skolan imorgon, lovar! Dags att duscha, packa osv. Kommer förmodligen inte blogga mer idag såvida inte datorn hos min kusin är upptagen. I ett hus med fem barn och två föräldrar så kan det bli bråk om datorn, believe me i know! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0