30/6 08

Hejsan allihopa!

Jobbet idag gick hur jäkla bra som helst! Är så glad över att jag fick detta jobb, roligt som fan är det! Längtar tills imorgon. Hur som helst, direkt efter jobbet (vad roligt det känns att skriva så!) åkte jag, Tess och Sara & bebis in till Skärholmen och shoppade lite. Lägger in bild senare på vad jag hittade, är så glad! Är ändå hos Tess nu så kan passa på att utnyttja hennes kamera! Efter ett tag kom Anna tll Skärholmen och var med oss tragiskt nog. Kan visa bild senare på vad jag fick av henne stackarn. Hela Skärholmen hade ju världens rea men när min lön kommer ska jag köpa ett par ursnygga skor från Nilson, can't wait!

Tess' mamma håller just nu på att färga hennes hår ljusare. Hon hade fått en mörk utväxt så det var dags. Anleding till att jag bloggar nu är helt enkelt för att jag inte har haft tid idag. Ska fortsätta se på Vänner, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0