4/6 08

Hejsan!

Hur är det med er? Själv mår jag ytterst dåligt så jag kommer nog inte skriva på ett tag. Inte för att jag brukar göra det heller men ska iaf försöka skriva men lovar inget. Igår hos Adissa fick jag två anteckningsböcker, en liten och en stor och jag ska nog använda en av böckerna där jag ska skriva ner allt sånt som jag inte vill skriva i bloggen. Vill ju inte att denna ska bli någon depressionsblogg heller. Nåväl, sitter här och kollar på Vänner och ska alldeles strax in till rummet och förmodligen deppa sönder mig. Hatar denna period då jag måste känna såhär och nej fan, det har inget med mens att göra. Låt oss säga att det är något med psykoser.

Vi hör väl nån dag såvida jag inte tar självmord.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0