4/5 08, Videos & bilder

3/5:

Jag och Richmond, Ömer i blått.


På sista bilden ser ni stänk över marken, right? Jo såhär var det. Jag och Tess bestämde oss innan de övriga personerna kom att vi skulle cykla till Maxi och köpa en massa gott. Vi lämnade Adissa hemma hos Tess helt själv "stackarn". Efter att ha köpt allt så vart det ju dags att cykla tillbaks hem till Tess och hon fick lägga påsarna på styret. Just när hon börjar trampa på så hör vi en otrevlig smäll. Jag hajar verkligen ingenting, det enda jag hör är Tess som yttrar sig dessa ord, helt oberörd, "åh jävlar!". Och då märker jag att korken till colaflaskan hade visst fastnat på hjulet på ett konstigt sätt sedan lossnat när Tess började trampa på. Och som ni ser på bilden så gjorde det en enorm skada, precid utanför Maxi. Vi kom inte ens långt!! Jösses vad vi skrattade, oförglömligt. Folket runt omkring måste ha trott att vi vart tokiga. Men kul som fan var det och jag fick springa in och köpa en ny colaflaska. Pantade även den förra flaskan såklart. Två spänn, alltid något!



I videon ser ni mig bära Adissa på ryggen mitt på natten! Det är Ömer som filmar och det där med hamburgare handlar om att jag, Adissa och Richmond drar till nedervåningen och steker hamburgare och han är för lat för att göra sin egen men ändå ger mig så mycket order och oroar sig så mycket över kolesterol.


2/5:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0