12/9 08

Mitt huvud värker som in i helskotta, min näsa rinner som Niagarafallen och min hals är lika torr som ett sandpapper. Not cool..

Fick vakna tidigt idag och sända ett sms till mamma och be henne ringa till min skola för att sjukanmäla mig, känns som att jag ska dö. För kvällen har jag inga planer alls, bara att jag ska vara inomhus och försöka bli frisk. Vill inte riskera att det ska bli värre, det blev det redan pga igår! Skit.. nåväl, mamma vill att jag ska åka till Vårberg eftersom att hon är hos några släktingar där som har fått barn. Vet inte om jag orkar men hellre det än att sitta här hemma ensam. Törs jag verkligen gå ut? Bara för att det är sol så betyder det inte att det inte kan vara riktigt kyligt ute! We shall see about that, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0