14/9 08, I want these dresses!

I flera dagar har jag letat efter en ursnygg klänning att ha på min 18-årsdag men har inte haft någon tur. Dock hittade jag en guldig klänning i stylebarstars.com som jag så gärna vill ha men den har inte kommit in än så jag fortsatte söka efter klänningar på andra sidor i vårt kära Internet och så hamnade jag i denna hemsida och gud vad många klänningar jag hittade dock endast dessa jag fastnade hårt för. Nu vet jag inte vilken klänning jag vill ha på min stora dag men jag kan väl ändå bara beställa och förvara i min nästan fulla garderob?


Ursnygg lila vippad kjol 525:-


En blå klänning med en ballonginspirerad nederdel 498:-


Den är klänningen är så fin, dock är jag inte så förtjust över hur den ser ut på ryggen 459:-


Sommarkänsla upp till 100%, så enastående vacker 787:-


Men denna klänning är bara för fantastisk! Den ska bli min! Älskar rosetten som finns över bysten, alltför fantastiskt och i en perfekt lila färg. Man vill ju synas i vimlet förstår ni. Skitsnyggt med silvriga, blingade smycken. Har glömt hur mycket den kostade men ska kolla upp det strax. VISST ÄR DEN VACKER ?!? This my friends, shall be mine!

Kommentarer
Postat av: Anonym

can I typ köpa your dress?

2008-09-16 @ 12:42:26
Postat av: I huvudet på Lydia

Svar till anonym: You want to köpa my dress? Ursäkta men i don't have the klänning yet :)

2008-09-16 @ 16:58:59
URL: http://lydiaissa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

skit söta =)

2008-10-27 @ 23:02:55
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: malin

på vilken sida har du hittat dom där klänningarna!? skitfina!!! :D

2008-11-30 @ 21:47:08
Postat av: I huvudet på Lydia

Svar till Malin:

Hejsan! Svarar liiiiite väl sent men om du skulle kika förbi här så är/var klänningarna från asos.com :)

2009-02-23 @ 01:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0