1/9 08

Första september då. Alltså början på Köttfri september. Funderar på att följa klanen och försöka att inte äta nån form av kött alls. Tror ni jag klarar det? Är inte så förtjust av kött ändå förutom de som serveras med cheeseburgare men ändå, hur ofta äter jag i Mackis? Not that often.. Håller er uppdaterade!

Idag går jag i skolan till halv fem och börjar 09.10. Och ändå har vi lunch om ca två timmar? Hur ska jag klara mig efter det? Får följa Lucias härliga råd om att jag ska köpa en macka innan eller efter lunch och bara ha den i min väska om jag skulle bli hungrig timmarna efter lunch. Låter väldigt clevert!

Dagen börjar med medicinsk grundkurs och sedan är det projekt som gäller.
Good day!

Kommentarer
Postat av: Michelle

SV. DU FÅR FAKTIST RYCKA UT OCH VISA DIG BÖNAN!!



2008-09-01 @ 08:36:31
URL: http://shelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0