7/9 08, All this studying and moving to Paris

 Yes yes yes, i did it! Är klar med medicin men fick tragiskt nog byta till bröstcancer istället för borderline. Kom på att man inte fick skriva om sjukdomar/psykiska störningar som inte står med i boken så istället blev det bröstcancer. Lugnt, tog mig ca fem minuter att hitta all information samt även skriva ner allt det viktiga, honest! Nu gäller det bara att renskriva och träna in det men det inga som helst problem! Fick även bojkotta de två andra ämnena och istället plugga med engelska och medicin eftersom att dessa två är till imorgon.

Kollade även igenom alla bilder från Paris och fick en sån ångest och en sån längtan till att åka tillbaka och även om hur mycket jag saknade sommaren! Sa det till mamma och min kära moder fick en spontan idé om att köpa hus eller lägenhet i Paris där vi kan åka till och semestra varje gång vi börjar tröttna på Sverige och dess sketna väder. Låter som en riktigt bra idé och jag blev så lycklig! Men endast på ett villkor och det var att vi skulle bo nära Alex. Hon gav mig en sådan blick som betydde 'duh!' och så började vi asgarva. Det är inte alls dyrt att bo i Paris och vi bor ändå endast några få minuter från själva staden och riktigt stort också. Vi ska antingen åka till Paris för en helg i slutet av september eller under höstlovet och vi ska passa på att kolla efter hus och lägenheter. It's all good!

Ska alldeles strax hoppa in i sängen men först skall jag tvätta ansiktet, borsta tänderna och även renskriva allt. HARD WORK FOR A PERSON LIKE ME!

God natt, bitches and hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0