27/2 08

Hejsan!

Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit i Skärholmen med Tess, Sara ända sedan fyra. Inte såå länge men brukar inte vara där såå länge så, rekord! Kom hem med en del saker som jag inte orkar ta kort på nu utan gör det senare. Fick min mens idag också! blev helt yr, varm och svimfärdig när jag var i Skärholmen. Såsom det nästan alltid blir på min första mensdag. Läs detta inlägg så förstår ni hur det var, nästan. Inte så kul, så här sitter jag, ätandes på ett saftigt rött äpple och har svinont i magen! Ursäkta att jag inte bloggade på morgonen men det blev bara inte så ;p.

Har inte så mycket att skriva för magen värker som fan och är skittrött!
Nu är det dags för Simpsons =) Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0