-

Kom hem för ett tag sen efter en efterlängtad kväll hos Ekman. Det var vi tjejer och två andra killar som jag inte känner så jag var med Sara i köket och åt popcorn och lussebullar =). Men allt var inte såå trevligt. Sara ska ju föda barn den 10 december, förmodligen innan just för att hon hade en massa värkar idag stackarn. Hon kunde varken sitta eller ligga så hon fick stå hela tiden. Antingen det eller luta sig mot diskbänken. Ville hjälpa henne så men det finns ju inget man kan göra, inte ens hon själv. Men nu är hon iaf hemma och vilar så vi får hoppas på att allt blir bra :).

Imorgon, eller idag, ska jag köpa en mindre tungstav och en ny kula. En jättefin pärla som jag dog för så fort jag såg den. Mamma börjar jobba halv sju på morgonen och brorsan ska vara med hans lärare/vän till familjen nästan hela dagen imorgon så jag kommer vara hemma själv tills dess.
Men men känner mig så trött så ska byta om till min porriga nattlinne och sedan glo på tv tills jag somnar.

- Har även funderat på att skapa en ny kategori, nämligen sex där jag kommer skriva lite om sex, visa bilder på sköna (och med det menar jag coola) dildos m.m. Saker jag har testat på och inte testat på men vill gärna ;p. Kul va? Får se om det blir lyckat. Hoppas, är värsta sexexperten ju.
Nä nu ska jag dra, skrivs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0