-

Kom hem för ett tag sen efter en kväll med Sara. Åhh, hennes bebbe är så söt! Nu ser den mer ut som en bebis än innan, sådär normal. Haha no hard feelings, men alla vet att jag inte gillar bebisars utseende när de föds. Men som sagt så köpte vi naturgodis i Willys och även Mackismat.. det trodde jag inte att vi skulle göra men lika bra det, var hungrig som fan. Kollade även på Hajar som hajar. Den var inte så bra, tröttnade väl efter en halvtimma. Hände inget speciellt in the movie så nä, pass säger jag bara.

Imorgon, eller idag, ska jag åka in till stan och shoppa mer. Vad får vi se, kommer förmodligen åka själv. Om någon annan vill följa med så får den för mig spelar det ingen roll :D. Och så kanske det blir bio med Yurena senare på kvällen men vi får se om det blir av. Förhoppningsvis.. längesen jag träffade henne.

Men nu skall jag ta min vidriga Hårkontrolltablett, må illa av smaken och sluta blogga för natten.
Skrivs imorgon! Eller menar idag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0