ALMOST FINISHED

Är strax klar med hemsidan, har jobbat med det länge och vart tvungen att vila lite.

Imorgon ska min bror ha någon Luciagrej på dagis och det måste såklart börja tidigt så som 7.15. Och jag ska lämna honom för mamma jobbar. Åhh satan. Och jag som hade velat få sova ut när jag ändå börjar 12.20 :(! Ska lämna honom fort som fan och sedan komma hem och sova. Om jag lyckas dvs.. kanske blir alltför pigg och då blir ju jag bara på dåligt humör hela dagen. Men det varar aldrig länge, inte när man är med tjejerna i skolan hihi! Särskilt med Jessica idag i skolan under Mediekunskapen. Eftersom att det är den sista lektionen och man oftast är galet trött och flummig så stör vi alltid alla andra. Ibland är det vi två och ibland inkluderar även Paulina och Fia. Inte för att ni vet vilka de är men det är skitsamma ;p.

Tro det eller ej, men måste snart börja städa mitt rum igen! Har mina kläder överallt, skyller på att jag har för mycket kläder och en garderob i mitt rum. Not good! Livet skulle vara enklare utan en garderob i sovrummet, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0