ANALT ELLER VAGINALT?

Igår kväll vart jag väldigt uttråkad och sökte efter ordet "analsex". Don't ask why men när jag är uttråkad så kan jag göra de sjukaste sakerna. Hamnade i VeckoRevyns hemsida och fick även läsa hur de förklarade hur analsex går till. Lite spännande och småkul tills jag hamnade till kommentarerna och hittade denna:

"Usch och fy! Rumpan bajsar man med! Munnen äter man med! Det är endast könsorganet man skall använda när man skall sätta barn till världen! Det är inte för nöjes skull! Gud gråter!"

Slår vad om att det var en extrem troende person som skrev detta men jistanes vad jag skrattade! Men tycker faktiskt detsamma. Rumpan bajsar man ju med för fan. Blir äcklad av blotta tanken av att det finns folk som faktiskt njuter av att köra in sin kuk i ett rövhål och folk som njuter av att få en kuk i sitt rövhål. Alltså.. nasty?
Detta påminner mig om en berättelse som en kompis vars namn vi icke skall nämna berättade till mig:

Det var ett tonårspar för något år sedan som bestämde sig för att ha analsex hos flickvännen. Allt gick bra till en början men när killen skulle dra ut den så gjorde han det visst lite för snabbt så något pajade med tjejens ringmuskel så all skit bara flög ut på killen och över andra ställen som därefter spydde på henne. Och inte nog med det, tjejens föräldrar kom hem efter bara några minuter. Men det är inte det värsta, allt detta hände i hennes kök. Snacka om pinsamt.

Förstår egentligen inte varför man väljer att ha analsex. Visst, alla får ju göra som de vill och det respekterar jag men det är inget jag skulle vilja testa på.
Jag har rumpan för att med skita, inget annat!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker att det är lite tråkigt att säga nej till saker man inte har testat. (Förutsatt att de inte är skadliga då...) Den där berättelsen är dock ren bullshit, alla har en "kompis kompis" som har råkat ut för det där ;) Ingenting annat än en modern vandringssägen tyvärr.

2007-12-23 @ 17:43:50
URL: http://rosafluff.blogspot.com/
Postat av: Anders

Alltså, vem bryr sig om folk har analsex eller inte. Alla får säga sitt, visst, men folk kommer inte att sluta ha det bara för att folk protesterar så det är en ganska meningslös diskussion.

Vi killar använder kuken för att pissa, ja, om vi ska tänka så.

Och, ja, det där med ringmuskeln är som sagt en modern vandringssägen. Det är samma sak med historian om paret som åt pizza en kväll och efteråt hade analsex. Och när killen skulle dra ut kuken så hade en champinjon fastnat längst ut.
Precis som vagnialt sex så är hygien OCH känsla (respekt för vad den andra vill och inte vill) jämtemot ens partner a och ö.

2007-12-27 @ 00:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0