ANGER MANAGEMENT

Kom hem för ca en timme sedan med brorsan, så trött vill bara lägga mig ner på sängen och sova men måste passa brorsan tills mamma kommer hem. Vill så gärna börja på boxning. Har så mycket ilska inom mig för vissa saker som jag inte behöver ta upp och det skulle vara skönt att ta ut det på en säck än på en människa. Min mamma insisterar även på att ta mig till Hallunda till BUP, Barn och Ungdoms Psykologi. Min lillebror som bara är fyra år går där och snart är det min tur. Ska köpa boxningsset och ha det i mitt rum. Ni vet, säcken, handskar och hela skiten. Tänk vilka muskler jag kommer att bygga upp, haha! Morsan vill skicka dit mig för hon oroar sig att jag ska slå sönder något här hemma. Har gjort det en gång när jag bodde i Alby då kastade jag en stor blomkruka på tvn när jag och mamma tjafsade och en gång nu när jag bor i Tumba, då jag gjorde hål i väggen, tog sönder min garderobsdörr och krossade en spegel. Hon är även orolig över att jag ska göra illa brorsan.

Nä nu revealar jag lite för mycket. Börjar få ont i ryggen nu så ska bort från datan, fixa käk åt brorsan och fortsätta se på Oprah. Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0