EN TILL

Här kommer ännu en lista (wow, "skitkul" men är så bored!):


- Vilken är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Hmm.. vet faktiskt inte
- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Oj, hur fan ska jag veta det?
- Blondin eller brunett?
Brunett med lite röda nyanser
- Vilken färg har du på texten på msn?
Svart
- Vilket stjärntecken är du?
Skytten
- Har du diskmaskin?
Ja
- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Hell no! Skulle ta år och dar, jävla buske
- Har du husdjur?
Nej, men vill ha :(
- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Fan vet jag
- Är du kär i någon just nu?
Nope
- Har du sagt "lol" någon gång under ett samlag?
Hahaha Gud nej! Eller?..
- Har du ätit godis för hundra kronor?
Ja, vem har inte?
- Vad är du beroende av?
Mina vitamintabletter och blogg
- Vad har du för fobier?
En massa
- Hur lång är du?
1,72 långa cm
- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?
Hammare, gillar att slåss och banka på folk (a)
- Sover du med gosedjur?
Nope
- Vad har du som ingen annan har?
Bra fråga
- Vilken mobil har du?
Nokia 2760
- Vem var den senaste du fick mms av?
Ingen, haha!
- Vem var den senaste du fick sms av?
Nicolina
- Vem ringde dig senast?
Mamma
- Är du förlovad?
Nej!
- När duschade du senast?
Inatt runt ett..
- Vem tänker du på nu?
Min bror som irriterar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0