FINT.

Hittade nyligen tre jättefina plagg från GinaTricot som jag bara måste köpa innan resan till USA (långt kvar men måste vara förberedd!).

353617-18

Klänningen och t-shirten sitter ihop och är det snyggaste jag nånsin har sett! Pennkjolen likaså just för att den har en "hög midja". Jättebra fär iaf mig som har en knubbismage och vill dölja det. Inte för att den sitter åt som en korsett men iaf nåt. Jättefin om man har en lång t-shirt som man självklart har i kjolen (till er okunniga) med en inte alltför låg urringning men ändå låg och helst utan tryck. Klänningen är också superhet! Gillade den asfina mörkbruna färgen och knapparna. Många tycker inte om när det finns knappar på "bystområdet" men jag tycker om det mycket särskilt om det är snygga knappar som sitter där för då blir det uppmärksamhet på rattarna, haha!
Måste ha dessa plagg i min garderbob, snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0