FIXINATION

Hej på er! Här sitter jag och kör lite fixination och det jag gör är att fixa/lacka naglarna, noppa ögonbrynen, kolla på komedin Are We There Yet på tv3, blogga och bläddra lite genom mina Cosmopolitan. Mycket eller hur? Hehe jag tycker om att göra många saker samtidigt.  Men men.. ursäkta bloggtorkan denna dag men ni borde bli vana nu när det kommer till bloggtorka på söndagar. Jag orkar inte helt enkelt. Så enkelt är det.

Nåja, ha en fortsatt trevlig kväll och gör som mig. Se på komedin på TV3. Den är asrolig och skulle egentligen börja 22.00 men Svenska Hjältar var fett trög på att ta slut så den började runt fem över istället. Skrivs imorgon och då ska jag äntligen få köpa naturgodis!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag utmannar dig att göra en lista med 5 saker du är extra förtjust i, om du inte förstår vad jag menar kan du kolla in min lista på bloggen.

Kram Sussie

2007-12-16 @ 23:19:56
URL: http://Smootie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0