FÖRFÄRLIGT

Nån som har testat Tena Lady Extra? De är förfärliga. Och med det menar jag själva tjockheten. Nu vet jag hur det känns att ha en pung för fan. Men gillar ändå att den är tjock för då känner man sig säker och den absorberar mer men nej, fy alltså hatar när man ska behöva "känna" bindan. Men tyvärr så var detta den enda jag kunde finna här hemma idag. Beställde gratisprover från deras hemsida. Vart lite orolig när de kom ner i brevlådan fär någon månad sedan då jag fick känna på de. Så tjocka, skulle fan kunna använda de som kuddar! Nä nu överdriver jag men ni förstår vad jag menar. Urk, den får 4 av 5 möjliga av mig. Den är ju annars bra, känner mig säker osv. men ett minus för att den är lite för tjock. Vill helst inte tänka på hur feta deras tamponger är då..

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha! :D

2007-12-24 @ 00:58:58
URL: http://heterolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0