FREDAG

God morgon!

Här är jag ännu en gång och har smått ont i högra örat :/.. men det går nog över snart (i hope!). Igår la jag mig med världens huvudvärk. Det berodde ju på shoppingen igår, det vart ju så varmt i alla affärer och alla människor överallt men det blev nog värst på kvällen. Runt halv två på natten känner jag världens cigglukt och jag förstod inte först vart det kom ifrån för mamma röker ju inte och hon sov ändå. Kom sedan på att grannen ovanför röker och varje gång hon står på balkongen så kommer det alltid in så jag gick till alla fönster för att sniffa lite och se om det kom därifrån, men icke sa nicke. Då blev jag verkligen förbannad för det var ju tack vare det som min huvudvärk förvärrades. Så när jag skulle in till mitt rum igen så känner jag lukten ännu en gång. Men nu var det från ytterdörren. Blev asrädd för vi har ju en "välkomstmatta" utanför.. kollar genom kikhålet, ingen där. Öppnar dörren och jag började hosta som fan! Urk, all lukt kom fan från porten! Luktade föööörjääävligt och mitt måste ju självklart vara vid hallen! :@.. snabbt som attans tog jag in mattan och öppnade alla fönster. Inte så smart, blev skitkallt på morgonen men äh! Men nu är allt bra, nu är det högerörat som gäller :/.. nåväl! 353617-54

Ätnligen har studiebidraget kommit. Mamma och jag gick till Nordeabanken för någon vecka sedan och fixade så att pengarna skulle in till mitt konto istället. Men valde att istället få in 900:- och att 150:- skulle in till mitt sparkonto. Inte mycket, men alltid något =). Men måste köpa busskort, blö så tråkigt! Ska även köpa denna kosttillskott Hårkontroll från Hälsobutiken nere i centrum. Den är för hud, hår och naglar som ni säkert redan vet. Köper det endast för mitt hår, har redan fin hy och fina naglar. Det tar ca 1,5 - 2 månader innan man ser resultat men no problem, bara det funkar och blir fint till sommaren så =). Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: ikrah

Naw, jag kan inte ens sova på mitt högeröra, fast det är ju iof för att jag har tagit ett nytt hål, men attans vad det gör ont! :/

2007-12-28 @ 10:56:02
URL: http://ikrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0