FREDAG

Hallojsan!

Här sitter jag, helt proppmätt, kollar på Nanny och bloggar. Är lite grinig faktiskt. Nicolina åker till Thailand nu på söndag och kommer tillbaks nån dag efter jullovet. Kommer sakna hemma skitmycket. Hon fyllde år i onsdags och hade planerat att fixa ihop något till oss brudar idag men tyvärr. Hennes farbror hade köpte en massa hamburgare, läsk, chips vad du vill. Men det fick lite förhinder så det blir inget men trots det så undrade hon om några av oss fortf. ville dra hem till henne efter skolan för att äta upp allt för hon ville inte att allt bara skulle ligga där och ruttna. Men endast två pers kunde så vitt jag vet. Jag kunde inte för jag vart tvungen att hämta brorsan från dagis kl. 3 och passa honom tills mamma kommer hem, den ena kunde inte för hennes mamma hade nyligen brytit benen så hon vart tvungen att hjälpa henne med saker och ting osv. Synd det, önskar verkligen att jag kunde gå till henne men tyvärr, det får visst bli nån dag när hon har kommit tillbaks :). Eller så kanske hon hör av sig senare och undrar om jag kan komma förbi, who knows?

Vad händer ikväll:
Vet inte, bryr mig inte. Mamma kommer nog hem sent idag så jag blir nog fast hela kvällen med brorsan. Men vi får se =).
Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hola!
Du menar att du inte vill ha den där texten uppe i vänster kant?.. utan du vill att din header täcker allt?

Om du ska ändra det måste du förflytta den, det göru på kodmallarna. Fast ta inte bort den helt utan lägg den typ under din visningsbild typ. så har jag gjort. Tar du bort kan du förstöra en massa.

2007-12-14 @ 21:31:23
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0