FREDAG

God morgon på er!

Sitter här och kollar på Vakna Med The Voice. Bästa morgonprogrammet, det är den som gör mig på så gott humör varje morgon. Men det förstörs ändå alltid innan jag drar till skolan. Men men shit happens.. idag är det ju julavslutning, känner verkligen inte för att gå men vill ju träffa alla för en sista gång och även hämta min älskade halsduk från Elins skåp. Längesen med min babe =(! Börjar 9 men mamma och bror väckte mig ännu en gång för kanske en halvtimma sedan och har så ont i magen och livmodern. Blää, orka va tjej ibland!

Passar brorsan till 18.00 idag med och vi får väl se vad som händer efter det. Har faktiskt ingen julkänsla. Mamma frågade mig igår kväll vad jag ville göra på julafton men jag sa bara att jag skiter i det hela att jag aldrig har brytt mig om julen (har faktiskt aldrig gjort det!) och så gick jag därifrån. Orka jul, same shit varje år ändå!
Fan nu blev jag på dåligt humör.. äh blir bättre sen med mer The Voice =) ..skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0