JÄVLA BOX

Hej igen! Hemma nu, kom hem för ett tag sen men bara för att äta (tycker inte om skolmat!) och byta om och även ladda mobilen. Den dog när jag var på väg till skolan imorse när jag pratade med Sara och fy vad jag hatar att inte ha en mobil som funkar! :O Men men nu är jag här :) Ska snart byta om, orkar inte med jeans och en åtsittande tröja så ska byta till mjukisar och något annat till överdelen. Börjar halv ett igen, orkade inte kolla på lunchbio, ändå dåliga filmer. De första veckorna visade de Gudfadern och Gud vad bra den är! Nu återstår det att se tvåan, man vill ju hänga med ;p. Idag börjar de med Hajen, har sett den hundramiljontals gånger så pass på den FFS.

Nä men måste fortsätta med det jag höll på med, blogg you later! =)
P.S. Måste för fan ringa till ComHem också angående boxen, det får jag inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0