LÖRDAG

Goddag, goddag!

My back is killing me så sov inte så bra inatt vilket leder till att jag är skittrött just nu. Gick och la mig runt tre. Kollade på Inget är heligt med Magnus Betnér (re-run) runt elva och spelade lite för mycket Sims under nattens gång. Igår var det chill hemma med mamsen och brorsan och vi tjockade i oss pizza. Andra dagen med pizza och skulle kunna äta en till.

Idag måste jag ännu en gång städa mitt rum, har inte gjort det på flera veckor och måste även fixa naglarna innan de fuckar sig. And we can't let that happen, now can we? Funderar på fransk manikyr.. har filat ner de till en rak form istället för en rund. Har även märkt att de inte bryts av lika lätt då. It's all good..

Har inget planerat inför ikväll men ska kanske vara med brudarna om de inte har något annat för sig med deras andra polare, we'll see =) skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0