LÖRDAG

God morgon på er!

Här sitter jag och lever en dag till och det finns absolut ingenting spännande som kan hända i mitt liv. Låg vaken nästan hela natten och funderade på om det inte fanns något jag kunde göra under mina tre resterande sista år som tonåring som kunde få mig att verkligen minnas mitt tonår. Tragiskt nog kunde inte jag komma på något, tröttnar snabbt på saker och ting så även om jag skulle börja med något så vågar jag inte ens tänka på hur allt skulle sluta. Hmm, negativt tänkade jag vet men svårt att förbise det. 353617-33

Och på fredag startar jullovet. Hoppas verkligen att det snöar till jul och nyår. Man kan se redan nu hur fucked up vår klimat är. Inte så schysst. Jag blir vettskrämd, tänk om det skulle bli nya day after tomorrow? Vem vet, det kan ju hända.. klart det kan. Usch vill inte ens tänka på det. Idag lovade min kusin att han skulle komma och lämna min födelsedagspresent som jag hade hoppats på att få redan helgen under veckan då jag fyllde år. Lovade mig en digitalkamera vilket jag verkligen verkligen hoppas på att få! Annars bombar jag hans mobil idag med. Mamma jobbar idag med så sitter här med brorsan i mitt rum. Blogg you later!

Love you, bro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0