LÖRDAG

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen, var nere i centan och köpte Hårkontroll. Passade även på att fylla på mitt kort. Gick och la mig runt tre halv fyra i natt. En vän till familjen kom på besök igår och vi satt uppe med mamma och pratade som fan om allt och alla. Kul, kul.. kanske inte så kul för nu har jag huvudvärk för hon inte kunde låta bli att gå in och ut i mitt rum och väcka mig och störa mig.. Dumsnut, haha ;p! Nåväl, idag ska jag kanske till Täby för att träffa en polare som jag inte har träffat i över ett år. Hoppas det blir av då, för hon är nämligen sjuk stackarn. Men vi får se hur det blir =).

Blöööö, har inte lagt in kläderna som jag tvättade i måndags förra veckan i min garderob. Måste få det gjort annars blir de ju smutsiga. Men innan det måste jag lägga mig ner på sängen och vila! Känns som om huvudet ska snart sprängas bort.. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0