Lyckad kväll med CUF

Kvällen gick otroligt bra! Fick träffa förbundsordföranden Magnus Andersson och det var trevligt att äntligen få träffa honom IRL. Han är hur skön som helst såsom alla andra från CUF. Och ja, det fanns söta killar. Vi pratade om allt som t.ex. jobb för ungdomar, klimatet, vår kampanj osv =). Roligt som fan var det! Längtar till nästa cafémöte. Har även fått en ny vän. Ingrid heter hon och är 20. En sån härlig tjej, precis som mig. Samma humor och allt. Vän för livet, haha :D! Drack tre koppar kaffe, inte bra.. fick så ont i magen i tåget på väg hem från mötet för ett tag sen. Blöö, aldrig mer. Fick med en lapp med all verksamhets plan från januari till maj. Många upptagna dagar men såå värt det! Men det som är så bra är att jag varken kommer missa min brors, Adissas eller min mors födelsedag =). Superduper! Ska "höja" mitt medlemskap till att bli en promotor. Känner mig inte redo än för att bli aktivist men kommer så småningom bli det med tiden, i hope. Känner mig så engagerad i det här så det inte är sant. Längtar så mycket efter fler och fler möten.

Men men, nu ska jag fortsätta med Scrubs och ostbågar. Blir ingen skola imorgon för mig, orkar inte. Få gå på avslutningen på fredag istället. Skrivs imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, kul! =) Hoppas du smittar av dig lite politik på Sara...

2007-12-20 @ 02:13:40
URL: http://rosafluff.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0