MÅNDAG

Hejhej!

Hur står det till med er? Själv har jag galet ont i magen men klarade ändå skoldagen. Imorgon är det ju sista dagen med foto, inte kul alls och efter det ska vi börja med Ljud. Tror knappast att det kommer bli kul men man kan väl alltid hoppas. Och vi ska tydligen på utflykt på torsdag. Är det något kul och bra väder så hänger jag med annars inte fyfan ;p! Öööhh mår så illa och magvärken gör inte saker och ting bättre och så måste jag även sätta upp bilderna från de andra fotolektionerna. Men efter det så ska jag för fan lägga mig ner i sängen och vila och tänka på något annat än magen :(.

Och 19.05 börjar Get rich or die tryin' och 22.00 börjar Big Mommas House 2. Måste se på de två filmerna just för att, ja vad tror ni? Min älsklingsskådis är med i de båda filmerna :D! Alltså det här är inte bra, tycker om honom för mycket. Måste minska på denna kärlek.. haha!

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0