MÅNDAG

Hallojsan!

Hur står det till med er då? Själv mår jag bra men är trött nu för jag fick gå en lång väg hem till mig från Sara. Har varit hos henne ända sen klockan ett för att hälsa på ungen. Hon är så söt och har de finaste blå ögonen! Hon ser så rolig ut när hon gäspar och när jag kollade på henne när jag kom hem till Sara så rynkade hon på pannan, haha! Vadå hata? ;p. Nej men hon är urgullig och så liten. Hon såg ut som en groda när hon låg på soffan med benen helt utsträckta och stilla i luften. Men det tog fan flera timmar innan jag kunde se hennes ögon :O. Retades lite genom att ta bort nappen och röra lite på henne så att hon skulle blänga på mig men nej nej ;p Men till slut gick det iaf och jag är såå glad =).

Dagen har gått bra. Första dagen med Ljud, började 9 och slutade halv tolv då vi har lunch. Sket i att äta gick bara dit för att träffa polarna sen stack jag hem till Sara :). Lite onödigt att gå till skolan, kollade bara på en film från 80-talet med John Travolta och när filmen tog slut så skulle man skriva ner på en lapp som man fick vilka ljus man hörde. Tråkigt men vad ska man göra? =)
Ska kolla på Simpsons nu, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0