MY BIRTHDAY

Hejhej på er!

Allt bra med er? Jo själv mår jag bra. Några i skolan förstod inte varför jag inte var så uppspelt idag för att jag fyller år. Hehe bryr mig faktiskt inte så mycket om min födelsedag. Det är bara som vilken annan dag ;p. Men när jag blir 18 däremot då jävlar :D. Fyller även år på en fredag, shit fasiken aja. Kom hem för kanske en kvart sen och har gjort i ordning några mackor som jag ska äta innan jag drar iväg på Öppet Hus i stan.

Och idag i matsalen så sjöng såklart tjejerna till mig och förvånansvärt så sjöng alla andra i matsalen och började klappa händerna. Hahaha, de firar mig (a). Och så sjöng de för mig när vi hade datakunskap, haha skämmigt förväntade mig inte något sådant om jag ska vara ärlig. Ähh bara gulligt =)
Sitter även här och blir tokig, måste få pengar så jag kan beställa en till film FFS!
Haha, blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Michelle

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN! HOPPAS ATT DU HAR HAFT EN SYPER DAG. DET ÄR DU VÄRD! LOVE YAH!

2007-12-05 @ 19:05:21
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0