NATURGODIS & HAJAR SOM HAJAR

Hej igen!

Trodde inte att jag skulle blogga nån mer idag men här är jag!
Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan runt kvart över sju träffa Sara. Måste bara få träffa hennes bebbe idag. Vi ska se på Hajar som hajar som börjar klockan nio på Kanal5. Har faktiskt aldrig sett den så hoppas att den är bra då. Innan ska vi köpa en massa gött och tjocka oss framför tv'n. Hon, jag och bebbe. Ska köpa en massa naturgodis, har varit såå sugen på det så det inte är sant så today is the day! :D

Nu måste jag hoppa in i duschen men innan jag sticker måste jag bara säga; Hårkontrollstabletten luktar kaninmat! Tog mig ett tag innan jag stoppade in den i munnen, haha! Skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0