NJÄE, INTE MIN GREJ

Det här är alltså mitt första sexinlägg. Och jag vill inviga detta med att visa en bild på den knasigaste dildon jag någonsin har sett. Nämligen denna gröna larv:I Rub My Wormie

Enligt mig så ser den mer ut som en leksak för småbarn än en dildo. Och ful är den också.. Nä den skulle jag inte vilja ha i mig, skulle ju vara lite svårt att fokusera på saker & ting sexuellt. Men alla brudar är ju olika :).
Började småskratta när jag såg vad den hette:
I Rub My Wormie. Men kom igen, naaaasty ;p haha!

Bild: Lånad från hemsex.se

Kommentarer
Postat av: MADDY

euw. jag håller absolut med dej! hahah! herregud

2007-12-08 @ 23:44:04
URL: http://www.madeleiineh.blogg.se
Postat av: Caroline

Ja ellerhur. det är ju kul o skriva om sex. mer sex åt folket :)

hahaha.. shit man hade ju bara legat och skrattat åt hur ful den var.. men vem vet, den kanske har sin super kraft o är asbra :P ^^ haha :)

2007-12-21 @ 11:31:46
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0