ONSDAG

Hejhej på er!

Hur står det till med er då? Själv är det väl rätt ok. Är bara så trött som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att min käre vän Nicolina fyller år idag. GRATTIS GUMSELUNSAN! <3 äntligen 16, haha! xD
Ääh, onödigt att blogga. Försökte lägga in en lista men skit, det vill inte funka så får lägga in det senare =)

Fick förresten veta nyss att jag blev Godkänd på foto. Är inte nöjd med det med tanke på att jag vill gå foto senare men hellre det än ett IG. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Patrick

(SVAR) Det var ju riktigt skumt, min mamam ringde till Tyresö kommuns Studie och yrkesvägledare och han sa att man inte kunde höja sina betyg på Iv.
Det tycker jag var lite konstigt att du kunde göra det och inte jag =(

2007-12-12 @ 16:59:44
URL: http://ptrick.blogg.se/
Postat av: Patrick

(SVAR) Okej, det låter ju kul men jag är inte så intresserad av de språken =P
Jag är mer intresserad av Spanska, italienska och franska =)
Tumba ligger lite långt bort dessutom, men tack för tipset.
KRam Patrick

2007-12-12 @ 17:18:29
URL: http://ptrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0