PROPPMÄTT

Hej igen!

Har precis ätit en tidig julmiddag med mamma, bror och brors dagisfröken/vän till familjen. Det var trevligt, hon kom med julklappar till oss. Till mig gav hon guldsmycken och ljus som doftar nybakta pepparkakor. Härligt :D. Till brorsan köpte hon polisleksaker och mamma fick också smycken. Urgulligt, tack så mycket!

Åhh, jistanes min mage! Åt jättemycket potatis, korv, köttbullar, skinka m.m. Kunde inte sluta äta, så jävla gott! Och ja, jag kommer fortfarande orka/vilja äta det till jul inga keffa kommentarer nu. Nåväl ,sitter här och kollar på Miffo i en väldans stor t-shirt min såkallade pyjamas. Äger ingen heller. Förstår inte varför jag ska lägga ut pengar på det när jag kan plocka fram en stor, skön t-shirt och använda den istället. Ähh, alla är ju olika :).

Och imorgon är det möte. Can't wait! Ska bli kul!
Måste fan lägga mig snart. Ska bädda ner mig i sängen och samtidigt kolla på Miffo tills jag somnar. Kanske bloggar imorgon efter skolan om jag hinner dårå annars hörs vi efter mötet. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0